недеља, 27. фебруар 2011.

Kako smrsati brzo

Gde smo stigli sa mojom pricom?!Setio sam se,danas vam pricam kako smrsati brzo.

Dobar dan.Ako jos uvek citate moj blog,znaci da sam vas zaintigrirao mojom pricom ili vas je svemocni Gugl doveo opet na moj blog da procitate sve ono sto imam da vam ispricam iako niste imali nameru da dodjete ovde a ja da krenem da vas smaram opet mojom pricom.
Znaci dosao sam na svojih 80 kilograma za nekih osam meseci.Znam sta cete da kazete,nije lose da za osam meseci nabacim deset kilograma.Dobra fora,zar ne?!
Lepo vam ja nastavim sa mojom avanturom.Ono sto je bilo najgore je bilo to, sto sam normalno jeo,jeo sam sve ono sto sam oduvek jeo.Mislio sam da se zdravo hranim.Volim da jedem povrce,voce,ribu,ne jedem nesto preterano brzu hranu ma sve u svemu sve je bilo savrseno bar je bilo savrseno u mojoj glavi i onda cete reci "kako si uspeo da nabacis kilazu pored takve ishrane".Nisam imao pojma bar nisam onda znao kako je doslo do svega toga.
Dosla je zima.Sneg je dosta padao a mene bilo uhvatilo neko raspolozenje,nije mi se nigde izlazilo iz kuce.Iz kuce bih izasao samo da odem na posao  i onda bih se ponovo vratio kuci i tako svakog dana u naredna tri meseca.Nisu me nesto zanimale devojku u tom periodu,imao sam svoj kompjuter,internet i naravno igrice.Ne,nisam neki opsednuti gejmer ali dodje vam tako nekada u zivotu da se osamite i izolujete od svakoga i svacega i da uzivate u samoci u i virtuelnom svetu.Nasao sam kada da se izolujem,uvek sam znao da izaberem pravi trenutak a sada bi na kraju ove recenice dosao veliki osmeh.
I doslo je prolece,pticice pevaju,cvece cveta,leptiri lete po livadama.Dovoljno je bilo,zar ne?!Prekidam sa citanjem moje teme iz srpskog jezika iz treceg razreda osnovne skole.Inace dobio sam dvojku za tu temu.Izadjemo ja i moj drug u grad na kafu i sednemo mi u kafic a ono u gradu ko u kosnici,svi nasmejani i srecni,lepo obuceni posebno devojke.Uzivanje pravo,moram da priznam.I cim smo zavrsili sa kafom,krenemo malo da prosetamo i dok smo setali ja spazim jednu apoteku.Ne,nisam spazio tu apoteku jer mi je bio potreban neki lek nego zato sto sam znao da tamo radi jedna fina devojka i ja resim da odem do nje.Ponovo sam imao srece,ona je bila u smeni.Glupo mi je bilo  da udjem u apoteku samo da bih nju video pa sam resio da kupim onako reda  radi i neki lek.Kupim ja neki antibiotik,krenem malo sa pricom,valjda je nisam smorio-bar se nadam da nije tako bilo.Ako cita ovaj blog,nadrljao sam.I u jednom trenutku se okrenem i vidim digitalnu vagu a ona meni kaze "izmeri se slobodno".Ja se osmehnuh i skocih na vagu.Sledece sto sam cuo bilo je 90 kg.Ja ne mogu da poverujem sta sam upravo cuo.Ne mogu vise,prekidam.Iznerviram se i kada pocnem da pricam o tome.Ne ljutite se na mene jer vam jos uvek nisam otkrio kako brzo smrsati.Sutra cu!

Нема коментара:

Постави коментар